torstai 2. elokuuta 2012

Muura-muurahainen työssä ahertaa...

Tänä aamuna, kun mä tulin töihin mulla oli aika pelottavan jäätävä nikkis. Mutta nyt se on selvästi ohi :D Oon jo kerinny tässä lataamaan lisää musiikkia puhelimeen ja sillain eli oon ollu tosi tehokas ;p Mutta tänään mä aattelin (ihan ite pikku aivoillani XD) et teen sellaset viiskymmenetä faktaa rakkaasta Gemmastanne :D
  1. Oon Gemma, tosin tätä nimee musta käyttää vaan harvat ja valitut.
  2. Täytän ihan just 18!!!  3 kk päästä :DD
  3. Mulla on lyhyet hiukset ja ne on semmoset vaaleen ruskeet (?)
  4. Mulla alkaa nyt toinen vuosi lukiossa, jonka oon aatellu mennä kolmessa läpi :D
  5. Oon kakskielinen (suomi/ruotsi)
  6. Asun Kaarinassa, mutta opisklen Turussa + tietty lomat porukoitten luona.
  7. Tulen paikkakunnalta Vaasa :DD
  8. En seurustele (vissiin, mutta tää voi muuttua tosi nopsaa niin en ny sano mtn varmaa)
  9. Oon tossa ajanu mopoo ilman kenkiä, kiva tahra tosa sukassa :P
  10. Mulla on mopo- ja kevarikortti <3
  11. Olen kesätöissä.
  12. Harrastan ratsastusta...
  13. ...hengaamista...
  14. ...ei se oo harrastus...
  15. ...juhlimista...
  16. ...ja satunnaista lenkkeilyä XD
  17. Mulla on napakoru ja se on ainoo (paitsi tuleva kielikoru) mitä mulla on.
  18. Mulla ei siis ole edes korviksia.
  19. Olen syntinen ihminen (poltan tupakkaa)
Mun sytkäri, itseasiassa haluaisin semmosen missä on Kurt Cobainin nimmari :p

19. Mun musiikkimaku on hyvinkin laaja
20. Green Day
21. Avril Lavigne
22. Amy Winehouse
23. 80- luku
24. Peuspopitus (Rihanna yms.)
25. Kotimaiset (Popeda...)
26. Mä tuun hyvin toimeen uusienihmisten kanssa.
27. Oon yleensä tosi laiska meikkaamaan, mut jos innostun niin sit ei oo riemulla rajaa ja tyyli vaihtelee.

Mä yritän välttää mitään Seppälä-meikkejä :D  DIOR!!
28. Mä oon oikeesti iha hirvee kusipää.
29. Oon 172 cm pitkä.
30. Painan tommoset 50 kiloa.
31. Mä meen oikikseen.
32. Juon kahvia, mutta mieluummin teetä.

33. Ja kahvin mustana ilman sokeria
34. Osaan suomea, ruotsia, saksaa ja jotenkin englantia :D
35. Mun lempihevosrotu on varmaan täykkäri, mutta tykkään kans appaloosasta....
36. Hevosen pitää olla iso ei mikään poni :)
37. Oon aika hip-hop -henkinen ihminen
38. Silti vaikutteita myös punkkareista (?)
39. En oo ikinä värjänny hiuksiani
40. Menen armeijaan
41. Mulle tulee elokuussa vuokrahevonen <3
42. Rakastan Taru Sormusten Herrasta - trilogiaa
43. Potterit on jeesh :DD
44. En kato kauheesti TV:tä
45. Kattelen aika paljon leffoja
46. Oon nähny ainaki sata kertaa Disney-klassikot <3
47. SIMBAA, NAALAAAA ::DDDD
48. Haluan tatuoinnin
49. Mulla on jo kaks kuvaa, jotka tuun ottamaan
50. Ne kuvaa mun elämän ylä- ja alamäkiä
     

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti